Zlatno pravilo:

Problemi su tu da bi se rešavali!
Kupac mora ostati zadovoljan!


pomoc i pitanja 01

Nedostaje predmet u paketu!

Bez obzira da li je greška do nas ili do kurirske službe predmet koji nedostaje šaljemo o našem trošku!
 

Dobio sam tuđ paket!

Troškove zamene pomešanih paketa snosimo mi!

Kada sam otvorio paket predmet je bio oštećen!

Oštećeni predmet menjamo za novi o našem trošku!

Express Kurir u žurbi nije dao račun!

Nazovite nas i šaljemo račun poštom na Vašu adresu!

Izgubio sam račun, šta onda?

Eventualne reklamacije priznajemo i bez računa.
(kupac snosi troškove slanja/preuzimanja predmeta ili donosi/odnosi lično).


pomoc i pitanja 02

Rekli ste da je dostava besplatna a platio sam poštarinu!

Besplatna dostava znači da je poštarina uračunata u cenu.
Kupac plaća OTKUP+POSTARINU = UKUPNA SUMA koja je rečena kupcu
PRIMER:
Kombinacija od 14 diskova od 5kg i 1 dvoručna šipka za 70kg kada se sabere košta 6.550 dinara (14 x 350 + 1.650 = 6.550).
Kurir tu sumu razdeli na OTKUP i POŠTARINU (npr: 5.590 + 960 = 6.550din.)  i sve ukupno Vam naplati 6.550 din.
Tako niste platili dodatnu poštarinu na ukupnu cenu robe i time je POŠTARINA BESPLATNA!

Rekli ste da je dostava 300din. a kurir traži 220din. za poštarinu?

Kod sitnih predmeta trošak dostave od 300din se sastoji od 220din koliko uzima express kurir, i 80din koliko se dodaje na otkup i iz čega mi plaćamo trošak povrata novca.

Rekli ste da je dostava 300din. a kurir traži 420din. za poštarinu?

Kod većih predmeta trošak dostave od 300din snosi kupac a ostatak poštarine plaćamo mi, otkup je umanjen za ostatak poštarine.
PRIMER:
Kada poručite Veliki Džak za Boks koji košta 3.900din. sa dostavom od 300din. ukupna suma koju treba da platite je 4.200 dinara.
Kurir tu ukupnu sumu razdeli na OTKUP i POŠTARINU i sve ukupno Vam naplati 4.200din. Što znači da ako Vam traži 420din. za poštarinu onda je otkup smanjen na 3.780din. (3.780+420=4.200).

Ipak sam platio više nego što je rečeno!

Bez obzira da li je greška do nas ili do kurirske službe razlika novca se vraća kupcu u najkraćem mogućem roku!


pomoc i pitanja 03

Da li je moguća zamena predmeta za drugi predmet?

Moguća je s tim što kupac snosi troškove zamene ili dođe lično uz doplatu/povrat novca ako predmeti različito koštaju (predmet treba da je ispravan).

Da li je moguće vratiti predmet i dobiti novac nazad?

Predmet treba da je nov, neoštećen, (kupljen u roku od 7 dana - račun ne morate imati) refundiramo samo cenu predmeta ne i troškove dostave (kupac može i lično doneti predmet).

Da li je moguća izrada predmeta po želji (boja, dimenzije, dodaci…)

U većini slučajeva izlazimo kupcima u susret i za neke predmete je to lako postići dok je za neke predmete preskupa izrada po želji.

 

 

Kontakt podaci

Ako želite da poručite nešto od proizvoda to možete uraditi na jedan od sledećih načina:

emailButton  e-mail Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.
con tel  telefon 023 531 890  ,  023 530 511
con fax  fax 023 532 145 (TEL-FAX)
con mobile  mobilni 063 / 521 - 435  ,  062 / 88 - 38 - 291

facebook
Lajkujte nas
na Fejsbuku!
google
Dodajte nam +1
na Google +
twitter
Pratite nas
na Tviteru!
Bonus William Hill
Bonus Ladbrokes

www.iron.rs     Copyright © 2016-2017

Premium Templates